Každý ČTVRTEK nový originální video recept pro radost Tento týden recept:  Pomazánka z kozího tvarohu ♥♥♥

VŠE ZAČÍNÁ A KONČÍ V NAŠÍ HLAVĚ! Chci nebo nechci, učiním nebo neučiním!

15.9. 2017 (Aktualizováno: 16.6. 2019)Jolana Janišová0 Komentářů

Čím dál více lidí se mne ptá, co dělám, že jsem stále aktivní a mám radost ze života. Jelikož komplexní informace a přehled nelze získat najednou, proto jsem se rozhodla, je v jednoduché formě sepsat pro ty, kteří se rozhodne vzít za sebe zodpovědnost, tak na tomto základě si můžete velmi výrazně zlepšit kvalitu svého Žití a Bytí a odstartovat tak své umělecké tvoření ve vlastním ráji.

Je NUTNÁ úprava stravy a pitného režimu!

Co jsem udělala a dělám já?

Nepoužívám kamennou sůl. Nahradila jsem ji.

Klasická kamenná sůl je velmi nebezpečná na vnitřní i vnější užívání!!! Doporučuji ji vyhodit a nikdy nepoužívat. Používejte Himalájskouvulkanickou sůl, nebo 100% mořskou nerafinovanou a nebělenou sůl (pozor všechno doporučuji číst a vzdělávat se, neb píšou „MOŘSKÁ“ a pak se mini písmem dozvíte, že je to jedlá s obsahem 2% mořské soli – a tak to je se vším… PODVODNÍCI).

Nahradila jsem cukr i pšeničnou mouku

Vynechte ze svého jídelníčku cukr – bílý i tmavý a hlavně bílou pšeničnou mouku (která je modifikovaná jako kukuřice a je skoro všude i v některých sojových omáčkách).

Vyměnila jsem některé tuky a oleje za jiné

Vynechte ztužené tuky = transmastné rakovinotvorné kyseliny a rafinované řepkové, slunečnicové, palmové a sojové oleje.

Vyřadila jsem toho z jídelníčku víc 🙂

Vyřaďte laktózu (i chemické mléko), klasické droždí a veškeré modifikované potraviny, všechno co obsahuje glutamáty (jsou to návykové jedy) a Ečka + barviva (k rozlišení doporučuji si pořídit knihu Víta Syrového: TAJEMSTVÍ VÝROBCŮ POTRAVIN)

Další pravidla mého jídelníčku a „nápojového lístku“:

  • Doporučuji úplně vyloučit uzeniny a nahradit maso – pokud musíte – rybou min. 2x za týden (POZOR, vynechte norského lososa z chovu – je GMO).
  • Kupujte jen čerstvý chléb ze 100 % kvásku ideálně pohankový, ovesný, nebo z prosa a jiný. NE pšeničný.
  • Vyřaďte sóju ze svého jídelníčku – až na fermentovanou, která je v kvalitní sójové omáčce, misu, nattu a tempehu.
  • V zimním období jezte hojnost zeleniny na páře i tepelně upravenou a menší podíl čerstvé, a v teplém období si dopřávejte hojně čerstvou zeleninu a zvlášť i sezónní ovoce.
  • Čerstvé ovoce jezte samotné vždy na lačno. Nemíchejte je se sacharidy a s vodou. Vyjímkou je jablko a citrón.
  • Nikdy nepijte studené a chlazené nápoje!!!
  • A nikdy nepít v průběhu jídla! Vždy před cca 30 minut, nebo po jídle cca 90 minut (pokud jste jedli maso, tak až 120 minut) a vždy teplé. Vlažné a teplé neslazené nápoje ideální voda, čaj (na podporu ledvin a jater).
  • Sladím čerstvou šťávou nebo medem, xylitolem pouze z břízy (max. lžičku denně – zpevňuje zubní sklovinu), stévií… chce to se začít více zabývat co jíte a postupně dělat změny.

Ještě pár doporučení ohledně olejů:

Já používám na smažení kvalitní rýžový olej, ten snese velkou teplotu až 250 °C a nemění se (má malou vsákavost). Na chleba používáme kvalitní máslo 82 % tuku, panenský konopný a kokosový olej (je tuhý), olej z vylisovaných lněných a sezamových semínek, máku, dýní apod. – úžasné chutě. Do salátů a pesta také panenský nerafinovaný a nefiltrovaný olivový olej, ten se nesmí přepalovat. Tepelné úpravy jídel řeším filtrovaným panenským olivovým olejem.

Je také důležité jíst různá semínka a denně mandle, vlašské ořechy a jiné druhy.

  • Doporučuji používat jedlou sodu k úpravě pH v organismu.
  • UME ocet a jablečný nefiltrovaný ocet jako koření i preventivně do vody k pití ideálně na lačno.
  • Citrón občas do vody a do salátů pouze v letním období.

Je nutné si udržovat ve svém těle acidobazickou rovnováhu, kdy souvztažnost kyselin a zásad musí být v poměru 1:4, ideální pH krve 7,4. Podrobnější informace získáte zde a do hloubky můžeme probrat pouze při osobní konzultaci.

Držitel Nobelovy ceny v roce 1931 MUDr.Otto Heinrich Warburg, objevitel základní příčiny rakoviny řekl: „Nedostatek kyslíku a zakyselení jsou dvě strany téže mince: má-li někdo jedno, má i to druhé“.

Neustále se vzdělávejte o potravinách a vodě. Rozlišujte kyselost a zásaditost a kombinujte, dle fungování svého těla. Vnímejte se! Jste originální, tak se tak začněte chovat k sobě a s hlubokou úctou.

Nesmírně DŮLEŽITÉ je také pít kvalitní vodu (toto vám zjistí odborník u vás doma).

Dodržujte pitný režim tzn. vynásobte svou váhu 0,03 a vyjde vám zimní doporučení v litrech kolik máte vypít za den. Jinak 0,035. Pokud budete své tělo čistit, tak je třeba navýšit pitný režim: váha x 0,04. Každý hrnek kávy, černého čaje a lihovin je třeba vyvážit vodou!!!

Alkohol a cigarety doporučuji úplně vynechat!!! Nepijte rozpustné kávy!!!

Doporučuji umývat si hlavu 100 % přírodním sprchovým gelem, nutnost na celé tělo používat tuhá přírodní mýdla (dle zájmu vysvětlím, nepíši vše podrobně, protože vše souvisí se vším a je to na dlouhé vysvětlování). Používejte pouze přírodní krémy a oleje např. olivový, kokosový nebo z vlašských ořechů. NE opalovací chemické krémy!!!

Citát Jolany Janišové

Věnujte velkou péči zubům, mezi zubnímu prostoru a jazyku.

Čistěte si je jen měkkými kartáčky a přírodními pastami bez fluoru, parabenu, ropných derivátů, SLS a SLEZ a chemických barviv!

Doporučuji nosit  přírodní oblečení včetně ponožek např. z bambusového vlákna nebo bavlny apod. Dále prát jen v prášcích nebo mýdlech z přírodních surovin. Nepoužívejte AVIVÁŽ!!! Umývejte nádobí přírodními preparáty a hlavně všechno oplachujte čistou vodou.

Minimálně 30 minutová rychlá chůze/procházka denně někde na čerstvém vzduchu a ideálně i na slunci.

Nutný je také kvalitní spánek (zbavit se napětí a stresu, kvalitní vzdušná matrace – NE pružiny! Dále ideální dřevěná postel, peřiny dle Vašich možností, čistá a čerstvá místnost nezatížená počítači, televizí a různými dalšími krámy).

Doporučuji vypínat alespoň na noc WIFI, mobily (volejte jen v bezpečné síti 2G!!! V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NE V 5G!!!) a všechny další vysílače co máte. Ideální je, si pořídit odrušovače (elektrosmogu). Nepoužívejte mikrovlnku a nahodilé tabletky, ať si dále neubližujete.

A co Vaše práce? Děláte ji s radostí a láskou? Odpovězte si sami…  Vše můžete změnit, když zaměříte svou pozornost potřebným směrem.

Vesmírný zákon přitažlivosti funguje  a kde zaměřujete svou mysl, tam Vám to roste .

Za svůj život a jeho kvalitu máte zodpovědnost jedině vy, proto nespoléhejte na doktory a další lidi, kterým je jedno co cítíte a prožíváte. Chce to, jen se rozhodnout a postupně dělat tyto výše uvedené kroky v příjemném rytmu komplexně, neb je to jediná cesta jak ,,nejen přežít“ nebo přežívat, ale jak si ze života udělat jednu velkou radost a LÁSKYnaplnění.

Sami nejlépe víte, že tak jak žijete, již výsledek znáte. A logicky…

… pokud budete chtít jiný výsledek, MUSÍTE začít dělat v životě ZMĚNY!

TAKOVÁ JE OSVOBOZUJÍCÍ PRAVDA!!!

Experimentujte. Zpívejte si. Objevujte rozmanitosti chutí, vůní, zvuků a krásy naplno všemi smysly. Využívejte přírodu jako nejsilnějšího pomocníka a vnímejte své tělo, ono se vám dle zásluh odmění.

Přeji vám i vašim blízkým hodně štěstí a hlavně radosti. MILUJTE SVŮJ ŽIVOT!

P.S. Dnes je nutností starat se o svou páteř. Já mám své autotrakční lehátko a takto si hýčkám celou páteř včetně vhodného cvičení a 1x za měsíc skvělou masáží.

Je třeba mít dostatek informací o stavu své páteře od svého fyzioterapeuta a pokud lehátko doporučí a vy se rozhodnete si ho pořídit, pak je nutné se naučit ho efektivně používat.

S láskou k vaší Jedinečnosti
Jolana Janišová

Jolana Janišová
Jolana Janišová
Jsem kuchařka z hor. Ukážu vám, jak využít maximum výživy a energie ze stravy a upevnit si své zdraví. Vařím s láskou a radostí jídla bez lepku a bílých „jedů“. Tvořím vlastní jídla. Vytvořila jsem a stále rozvíjím nový jednoduchý a komplexní bezlepkový systém stravování na posílení imunity těla pro všechny generace ❤ Improvizační vaření. Je to soubor principů a faktů, díky kterým můžete také objevit jednoduchou cestu ke šťastnému životu ve zdravém těle. A stále se učím neb život je v neustálem pohybu...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Reddit
Reddit
Digg this
Digg
Share on VK
VK
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email

Pošlete to dál ❤ Sdílejte tuto stránku se svými přáteli.

Rychlá navigace:

Improvizační vaření Jolany Janišové (úvod) » Blog Jolany Janišové o vlivu jídla na zdraví » VŠE ZAČÍNÁ A KONČÍ V NAŠÍ HLAVĚ! Chci nebo nechci, učiním nebo neučiním!
Komentáře

Přidat komentář

  • Improvizační vaření ❤
    Jolany Janišové

    Nový a jednoduchý komplexní systém stravování na posílení imunity těla pro všechny generace ❤❤❤ i pro bezlepkáře a cukrovkáře.
    Proč Improvizační vaření Jolany Janišové
  • Nejnovější příspěvky:
  • Jídla Světla - Kuchařka pro život 1 - Jolana Janišová
  • Kategorie:
  • Sladké placky – zásadité, chutné, výživné a energeticky bohaté sladké snídaně Jolany Janišové
    02 - kokosová sladká placka Jolany Janišové
  • Často hledané:
  • Líbí?

    Sdílejte stránku s přáteli.

    Každým nasdílením nebo nákupem produktů/služeb (knihy, stránky s mými originálními video recepty, kurzy zdravého vařeníporadenství), podporujete rozvoj Improvizačního vaření ❤ Děkuji
    Share on Facebook
    Facebook
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Share on LinkedIn
    Linkedin
    Share on Reddit
    Reddit
    Digg this
    Digg
    Share on VK
    VK
    Share on Tumblr
    Tumblr
    Email this to someone
    email

    Pošlete to dál ❤ Sdílejte tuto stránku se svými přáteli.
    Kup mi kávičkuKup mi kávičku
  • A už vám žádná novinka neuteče...

    Nebojte, nespamuji... Pravidla ochrany osobních údajů.