Nádherný červen

Nádherný červen, jeho barva je červená, má oblíbená. Energie této barvy je živá, radostná a to můžeme přirozeně vnímat všude, v sobě i kolem nás.

Dny jsou dlouhé, teplé a voňavé. Noci naopak krátké, chladné a osvěžující. Příroda se harmonicky usmívá a my s ní, neb už – už utíkáme v myšlenkách na svou dovolenou. Děti odpočítávají dny do začátku školních prázdnin a zvířátka se těší na nekonečné mazlení. Radost proudí na plné obrátky a to nám pomáhá posilovat naši rozlišovací schopnost, lépe vstřebáváme potřebné a tímto si upevňujeme i mentální jasnost.

V červnu, podle prastaré moudrosti, máme oslabené nejvíce tenké střevo, kterým přijímáme tolik pro tělo potřebné živiny a tekutiny do organismu. Tenké střevo má také přímý vliv na naše srdce, usměrňuje přílišnou horkost a napětí. Ve střevě nám také sídlí imunita a tvoří se nám tam i hormon štěstí. Proto je nesmírně důležité se plnohodnotně stravovat a nepřetěžovat těžkou stravou hlavně mezi 13. – 15. hodinou. Pokud chcete omladit svá střeva, tak doporučuji jíst co nejvíce čerstvého ovoce a čerstvé zeleniny. Přírodní živá strava nám dává vyváženou a naprosto dokonalou výživu, kterou nelze v žádném případě ničím nahradit, neb neizolovaná, byť i přírodní látka není na tak vysoké výživové, harmonické a energetické úrovni, jako celek ve formě hotového přírodního plodu nebo semene. Proto využijme tohoto teplého období k obohacení našeho jídelníčku, a vyvažujme svou stravu o tuto živou složku v každém jídle. ,,Masíčkářům“ doporučuji navíc konzumovat současně chlorellu a ječmen.

Důležité je dodržovat průběžně po celý den pitný režim, nejlépe s čistou nesycenou vodou bez chlóru!

Obohaťte si jídelníček nenahraditelným kvalitním rybím olejem, zdrojem omega 3 a dalšími kvalitními tuky, například olejem z meruňkových jader, konopným olejem, olejem z černého kmínu, panenským kokosovým olejem a nefiltrovaným panenským olivovým olejem. Jezte denně luštěniny, čerstvý hrášek, červené fazole, červenou a černou čočku. Dále vám udělají dobře i fermentované výrobky Natto do zeleného salátu, tempeh, sójová omáčka Tamari, miso do omáčky či polévky (nefermentovanou sóju nikdy nekonzumujte). Nesmírně důležité jsou také obiloviny, pohanka, merlík čilský, jáhly, čirok, červená a černá rýže. Solte pouze nerafinovanou mořskou solí! Bylinky střídejte všechny, které nyní rostou.

 

Přijímejte svůj život s RADOSTÍ

vaše Jolana

Jolana Janišová
Jolana Janišová
Ukážu vám, jak využít maximum výživy ze stravy a upevnit si své zdraví. Improvizační vaření je soubor principů a faktů, díky kterým můžete také objevit cestu ke šťastnému životu ve zdravém těle. Informace předkládané jsou ověřeny i mnoha odborníky ve svém oboru - a to včetně takových specialistů, kteří udržují kosmonauty za pomoci přírodních přípravků a vědou ověřených poznatků zdravé a ve skvělé kondici na orbitální stanici několik měsíců...
Komentáře

Přidat komentář